Fit Cake wprowadza innowacyjny sposób płatności, który opiera się na skanowaniu tęczówki oka

Fit Cake, białostocka "niecukiernia", słynąca z bezcukrowych, bezglutenowych, bezlaktozowych ciast i tortów oraz szerokiej gamy propozycji wegańskich, już niejednokrotnie zaskoczyła swoich klientów innowacyjnymi rozwiązaniami. Jednak ta nowatorska forma płatności naprawdę rewolucjonizuje rynek.

Aby skorzystać z płatności spojrzeniem od PayEye, wystarczy pobrać specjalną, bezpłatną aplikację, utworzyć konto, zrobić zdjęcie swojej twarzy i połączyć z nią swoją kartę płatniczą.

Opłacanie za pomocą tęczówki oka.

Wprowadzenie biometrycznej płatności za pomocą rozpoznawania tęczówki oka jest kolejnym krokiem w rozwoju Fit Cake jako innowacyjnej marki. Ta metoda płatności zapewni klientom wygodę i bezpieczeństwo podczas dokonywania transakcji.

Płatność biometryczna PayEye jest innowacyjnym rozwiązaniem, które przynosi wiele korzyści dla klientów. Dzięki bezpieczeństwu, wygodzie, braku konieczności fizycznego kontaktu, skuteczności i szerokiemu zastosowaniu, biometryczne płatności PayEye zyskują coraz większą popularność jako przyszłościowa forma płatności.

Nowoczesne terminale płatnicze, które zmieniają sposób dokonywania transakcji

Pomimo wielkiego sukcesu i licznych przewag nad innymi metodami płatności, PayEye nie zwalnia tempa ani na chwilę. Do końca roku planuje wprowadzić na rynek terminale eyePOS 3, które będą pierwszymi na świecie, wielofunkcyjnymi terminalami płatniczymi obsługującymi wszystkie rodzaje płatności: kartami płatniczymi, zbliżeniowymi i biometrycznymi. Kolejną nowością będzie strefa PayEye Zone, w której użytkownicy i sprzedawcy będą mogli komunikować się ze sobą, wykorzystując ekosystem PayEye, wszystko za pomocą jednej aplikacji. Jednocześnie firma otworzyła biuro w Dubaju i zarejestrowała spółkę w USA, gdzie rozwiązanie spotkało się z ogromnym zainteresowaniem.

Gazetki promocyjne a fit produkty

W gazetkach promocyjnych coraz częściej można znaleźć produkty z kategorii "fit", co jest odpowiedzią na rosnącą świadomość konsumentów dotyczącą zdrowego odżywiania. Nawet słodycze nie są wyjątkiem - na półkach sklepowych, a co za tym idzie, również w ofertach promocyjnych, pojawia się coraz więcej wariantów tych produktów w wersji zredukowanej ilości cukru czy z dodatkiem zdrowych składników.

Autor

Cardio life

Zespół dietetyków oraz trenerów personalnych.